Product was successfully added to your shopping cart.
Previous

Dear Yayah: Catatan Dari Eau Claire

Previous

Selumbar

Coklat

By Lily Haslina

Be the first to review this product

Quick Overview

Are you a chocoholic? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

MYR20.00

Availability: In stock

Details

Are you a chocoholic? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

Coklat tu manis, macam aku! Gempal-gempal pun manis! Tak setuju? Kan aku dah kata, suka hati akulah nak tafsir diri aku macam mana! Yang penting, aku makan coklat tu baca Basmallah. Err basmallah tu makna baca bismillah lah! Dan paling paling penting, coklat aku halal! Tak ada barangan terlarang. Rugi wooo kalau tak suka coklat. Hilang satu nikmat sorga dunia!

Additional Information

ISBN 9789671211274
Weight 130.0000
No of pages 372
Book Format Medium PB
Date Published 2016
Publisher DY Kreatif Network
Condition mint

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

  1. Be the first to review this product

Write Your Own Review