Product was successfully added to your shopping cart.

Fiction

Set Descending Direction

   

Items 1 to 10 of 79 total

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. Penagih Puisi

    By Han
    bu tidak sabar nak bernikah. Kepada seorang lelaki digelar ayah. Tanpa menyedari itu masa silam yang lalu. ibu telah pergi ke zaman sebelum kewujudanku. Aku berstep wang dan memneli tanah yang paling subur. Sambil mengali aku mengisi tangisan air mata ke dalam kubur Alzheimer
    MYR25.00
  2. Sekolah Bernama Kehidupan

    By Asmar Shah

    Orang kata kalau tak nak rumah dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai. Tapi bagaimana jika pantai saja yang boleh menerima kami? Dan berumah di tepi pantai itu saja yang kami mampu? Ini adalah cerita saya, Liu. Membesar di Kampung Karamunting Laut, jauh dari kemewahan hidup moden.

    MYR20.00
  3. Peek A Boo (Puisi untuk Dia)

    By Rinee Rifqee

    Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

    Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum pun tak mampu lagi bersandiwara, menutup resah hati yang lara.

    Semalam, telah bertukar menjadi sejarah, Aku dan dia, yang tidak akan pernah menjadi kita, lalu kenapakah lidah ini selalu menjadi kelu, bila saja aku berhadapan denganmu.

    MYR23.00
  4. Mencari Cinderella Brownies

    By Noorfadzillah Omar

    Mengisahkan seorang lelaki yang berusaha mencari si gadis yang menyimpan resipi keturunan keluarganya.

    MYR24.00
  5. Hai Suria The Series

    By Farihah Iskandar

    Hai Suria,

    You can be my 'Cik Nerd' forever. I don't mind.

    Yours truly,
    Khairi
    P.S. Kita beli sahaja kanta sentuh sekiranya cermin mata menyusahkan awak.

    MYR26.00
  6. Gosip

    By Lily Haslina

    Sungguh ke gadis gigi jarang seorang kaki gosip! Mengapa?

    Giginya jarang-jarang maka segala cerita dan rahsia mudah sahaja terobos dan lolos daripada mulutnya.

    Gadis bibir lebar, bermulut tempayan.
    Cuba renung-renung wajah anda di cermin besar.
    Buka mata luas-luas, pandang bentuk bibir anda.

    MYR21.00
  7. Dear Yayah: Mulanya Di Sini

    By Farihah Iskandar

    Siapakah itu

    Yang mengetuk pintu hati

    Yang memberi salam pertama

    Siapakah itu

    Yang menguntum senyum di bibir

    Yang mengukir kata manis

    Siapakah itu

    Yang berlari di kaki langit

    Yang menantiku di sebalik tirai pelangi...

    MYR22.00
  8. Dear Yayah: Jihan vs Hazman

    By Farihah Iskandar

    Adalah dengan ini saya, Nurjihan Abdul Rahim ingin memohon jutaan maaf di atas keterlanjuran saya melukakakn hati awak sepanjang persahabatan kita. Saya juga ingin terus menjadi seorang yang istimewa di hati awak dan tidak mahu kehilangan awak kerana kebodohan saya.

    MYR22.00
  9. Dear Yayah: Catatan Dari Eau Claire

    By Farihah Iskandar

    Tanpa suara

    rindu menyapa

    hati berbunga

    biarpun seketika.

     

    MYR22.00
  10. Coklat

    By Lily Haslina

    Are you a chocoholic? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

    MYR20.00
Set Descending Direction

   

Items 1 to 10 of 79 total

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5